Garanties & retouren


Wij vragen ons af waarom…

…moet je minimaal 6 flessen van dezelfde wijn kopen om de beste prijs te krijgen?

…moet je een abonnement nemen om vervolgens korting te krijgen?

…moet je betalen voor een klantenkaart?

…staan de speciale aanbiedingen achter een ‘gesloten website’?

…alleen maar ‘van-voor-aanbiedingen’ van wijnen die nergens anders te koop zijn?

 

Aantrekkelijke prijzen!

Aantrekkelijke prijzen op al onze wijnen. Dus geen ongeloofwaardige aanbiedingen. Dat is misschien even wennen, maar het is wél eerlijk. Onze wijnen kun je makkelijk vergelijken, want dit zijn allemaal A-merk wijnen. Wij verkopen dus géén ‘private label’ wijnen waarvan je de prijzen niet kunt vergelijken en zogenaamd met hoge kortingen worden verkocht…
 

Herroepingsrecht

Wijnig.nl biedt je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na ontvangst van je aankopen deze aankopen kosteloos te retourneren. De 14 dagen gaan in nadat je het product hebt ontvangen of een door jou aangewezen derde dat heeft gedaan. Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk 14 dagen na ontbinding op jouw rekening (we gaan er dan wel vanuit dat we de wijnen retour hebben ontvangen. Verzendkosten van de heenzending krijg je niet terug als je slechts een gedeelte van de bestelling retourneert. Bij gebruikte of beschadigde producten kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. Een geopende fles is niet meer verkoopbaar, waardoor de waardevermindering 100% is. Het retour sturen kan gratis je ontvangt van ons daartoe alle bescheiden). Je kan producten ook zelf op andere wijze retour sturen, dan zijn de kosten voor jouw rekening. Via dit formulier kun je jouw herroepingsrecht aanmelden. Het formulier kun je per mail naar ons toesturen, waarna je 14 dagen de tijd hebt om de wijnen retour te sturen. Neem contact op met onze klantenservice via info@wijnig.nl of 020-2610965 als we je hiermee kunnen helpe