Bestel- en klachtenprocedure



Bestelprocedure van Wijnig.nl:

Al onze prijzen zijn inclusief B.T.W.

Na het selecteren van een wijn druk je op de knop "in winkelwagen". Als je voldoende hebt gevonden ga je naar de winkelwagen door rechts bovenin op de knop "winkelwagen" te drukken. Als je aantallen wilt veranderen kan dat nog. Om de bestelling te plaatsen druk je op de knop "bestelling afronden". Dan kun je kiezen voor het eenmalig afrekenen als gast of je kunt je registreren als klant. Bent je al klant dan kunt je inloggen met jouw e-mail adres en paswoord. Als je bent ingelogd controleer je de gegevens van jouw bestelling en kun je aangeven of de wijn naar je eigen adres of naar een ander adres moet worden verzonden. Nu de knop "volgende stap" indrukken. Kies vervolgens voor Buckaroo voor alle betaalopties of voor Betalen op rekening als je achteraf wil betalen. In het volgende scherm kunt je kiezen of je de nieuwsbrief wil ontvangen. Deze staat standaard uit. Wil je deze ontvangen dan “ja vinkje” in het vakje plaatsen. Je dient de algemene voorwaarden te accepteren om een bestelling te kunnen plaatsen. Druk daarna op de knop "plaats bestelling". Kies vervolgens je betaalmethode en druk op de knop "betaal". Volg daarna de instructies bij jouw betaalmethode. Als je betaling is verwerkt is je bestelling definitief en zullen wij de bestelde wijn zo spoedig mogelijk leveren. Je ontvangt direct per mail een orderbevestiging.
 

Klachtenprocedure:

Wij zijn telefonisch vijf dagen per week tijdens openingsuren bereikbaar telefoonnummer 020-2610965.  Je klacht wordt dan meteen in behandeling genomen. Indien je een klacht per mail wilt versturen dan kan dat naar info@wijnig.nlJe krijgt dan binnen 2 uur een inhoudelijke reactie van ons.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
 

Naar de shop